П`ятниця, 24.05.2019, 16:26
Hello Гість | RSS


Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
№3

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Впровадження Концепції

Впровадження Концепції «Нова українська школа»
Навчальний рік 2018/2019 упевнено можна назвати роком Нової української школи. Адже першокласників навчатимуть за новим Державним стандартом початкової освіти, складеним згідно з Концепцією Нової української школи та новим Законом про освіту. 
Корисні посилання:
https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/651-14
https://www.kmu.gov.ua/ua/npas/249613934
http://roippo.org.ua/upload/iblock/1a2/derzhavniy-standart-pochatkovo_-osv_ti.pdf
Коротко основні тезиси про НУШ
Вже з 1 вересня 2018-го вчитися за новим стандартом почнуть усі перші класи. Вчителям за якісну підготовку зафіксовано високу фінансову мотивацію. Батьки мають приймати активну і безпосередню участь у співпраці з учителем та в процесі навчання дитини.
Міністерство зафіксувало, що конкретно має бути придбано на кошти, що інвестуються в навчальні заклади щоб уникнути повернення до старих засобів.
Зменшення інтернатів дозволить соціалізувати дітей з особливими освітніми потребами в колективі. Також активно створюються регіональні інклюзивно-ресурсні центри, що допоможуть надати рівні і доступні умови навчання для всіх.
Початкова освіта – навчання збільшиться до 12 років без пропуску 4го класу. Розвиток основних навичок та компетентностей. Розроблено спеціальний курс “Я пізнаю світ” з акцентом на індивідуальних особливостях кожного учня. Діяльнісний підхід, особливі меблі і багато інших аспектів роблять цей етап не простим.
Базова середня освіта – класичні дидактичні засоби навчання доповнюються цифровими лабораторіями для експериментів та практичних дослідів, комп’ютерною грамотністю з широким колом знань, уроками з конструювання і програмування, і багато інших кардинальних для нас змін але таких звичних речей для Європи.
Профільна старша школа  – з 10 класу по 12 діти будуть вчитися за обраним профілем з акцентом на предметах конкретного напрямку навчання, ще не професійно-технічне навчання але поглиблене вивчення того напрямку в якому дитина має таланти чи потяг до вивчення.
Бакалавріат скоротять до 3х років, залишивши без змін терміни навчання інших рівнів у ВНЗ.
схема НУШ по роках

 
  
10 компетентностей Нової української школи:
1.    Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами
2.    Спілкування іноземними мовами
3.    Математична грамотність
4.    Компетентності в природничих науках і технологіях
5.    Інформаційно-цифрова компетентність
6.    Уміння вчитися впродовж життя
7.    Соціальні і громадянські компетентності
8.    Підприємливість
9.    Загальнокультурна грамотність
10.    Екологічна грамотність і здорове життя
5 навичок що навчає нова школа:
1.    Engineering (розробка власних проектів та проведення дослідів)
2.    Computer programming (вивчення програмування)
3.    Logic (розвиток логіки та сучасних знань)
4.    Algorithms (послідовне мислення і конструювання)
5.    Problem solving (вирішення проблем)
8 навчальних осередків в кожному класі:
1.    навчально-пізнавальна діяльність (+парти/столи)
2.    змінні тематичні осередки (дошки/фліп-чарти/стенди для діаграм з ключовими ідеями)
3.    гри (настільні ігри, інвентар для рухливих ігор)
4.    художньо-творча діяльність (полички для зберігання приладдя та стенд для змінної виставки дитячих робіт)
5.    куточок живої природи для проведення дослідів (пророщування зерна, спостереження та догляд за рослинами, акваріум)
6.    осередок відпочинку (з килимом для сидіння та гри, стільцями, кріслами-пуфами, подушками з м’яким покриттям)
7.    дитяча класна бібліотека
8.    вчителя (стіл, стілець, комп’ютер, полиці/ящики, шафи для зберігання дидактичного матеріалу тощо)

ПЛАН
заходів з реалізації основних положень

Концепції «Нова українська школа»

 

№ з/п

Заходи

Термін виконання

Відповідальні

  1.  

Створення нового освітнього середовища:

- матеріально-технічне забезпечення класних кімнат для учнів1-х класів відповідно до вимог Концепції Нової української школи;

 - облаштування класів меблями, обладнанням і дидактичними матеріалами, необхідними для впровадження компетентнісного навчання

 

 

Протягом року

 

 

Адміністрація освітнього закладу

  1.  

Формування сучасного освітнього простору шляхом упровадження сучасних інформаційних технологій  у навчально-виховний процес 

Постійно

Адміністрація освітнього закладу

  1.  

Інформування громадськості та педагогічної спільноти про особливості навчально-виховного процесу в умовах Нової української школи

Постійно

Адміністрація освітнього закладу

  1.  

Оновлення змісту діяльності шкільної бібліотеки шляхом впровадження ІКТ

Постійно

Завідуюча бібліотекою Рудніцька Н.В.

  1.  

Впровадження різноманітних форм навчання батьків учнів із метою формування у них спеціальних знань про розвиток дитини та дотримання принципів педагогіки партнерства

Постійно

Заступник директора з НВР Антощук Т.В.., класоводи 1-4 класів

 

  1.  

Створення умов для надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами у закладі освіти, організація інклюзивної  форми навчання (за потреби)

Постійно

Адміністрація освітнього закладу

  1.  

Створення банку даних учителів початкових класів, які будуть працювати в 1-х класах у 2018-2019 н.р., у 2019-2020 н.р.

До 15.01.2018

До 10.02.2019

Заступник директора з НВР Антощук Т.В.,

керівник м/о Сафроній Л.М.

  1.  

Ознайомлення та аналіз нормативно-правового забезпечення запровадження Концепції Нової української школи та Державного стандарту початкової загальної освіти

Постійно

Директор Мокрогуз С.О., заступник директора з НВР Антощук Т.В.

 

  1.  

Впровадження заходів Концепції Нової української школи в умовах реформування початкової освіти з підготовки вчителів 1-их класів відповідно до змісту Державного стандарту Нової української школи

Січень-серпень 2018 року

Заступник директора з НВР Антощук Т.В.,

керівник м/о Сафроній Л.М.

  1.  

Здійснення методичного супроводу педагогів з питань інтегрованого навчання першокласників та реалізації компетентнісного підходу до навчання

Упродовж

2018-2019 років

Заступник директора з НВР Антощук Т.В.,

керівник м/о Сафроній Л.М.

  1.  

Обговорення методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу відповідно до Державного стандарту початкової загальної освіти Нової української школи

Постійно

Заступник директора з НВР Антощук Т.В.,

керівник м/о Сафроній Л.М., учителі початкових класів

  1.  

Ознайомлення з науково-методичною та навчальною літературою організації освітнього процесу відповідно до  Державного стандарту початкової загальної освіти Нової української школи

Постійно

Заступник директора з НВР Антощук Т.В.,

керівник м/о Сафроній Л.М., учителі початкових класів, бібліотекар Рудніцька Н.В.

  1.  

Ознайомлення з інтернет-ресурсами організації освітнього процесу відповідно до  Державного стандарту початкової загальної освіти Нової української школи

 

Заступник директора з НВР Антощук Т.В.,

керівник м/о Сафроній Л.М., учителі початкових класів

  1.  

Висвітлення виконання заходів щодо впровадження Нової української школи на сайті закладу

Постійно

Заступник директора з НВР Антощук Т.В.

  1.  

Участь у Всеукраїнському інтернет - марафоні «Інноваційні технології та методики освіти Нової української школи» видавничої групи «Основа»

Протягом 2018

Заступник директора з НВР Антощук Т.В.,

учителі початкових класів

  1.  

Участь педагогів в онлайн-обговоренні Проектів Типових навчальних програм для початкової школи

Грудень 2017

Січень 2018

Учителі початкових класів

  1.  

Реєстрація на онлайн-курси НУШ для вчителів та заступника директора на сайті студії онлайн-освіти EdEra та проходження курсів.

Січень 2018

Заступник директора з НВР Антощук Т.В..,

учителі початкових класів

  1.  

Реєстрація на онлайн-платформі nus-english.com.ua для підвищення кваліфікації вчителів англійської мови, які навчатимуть учнів перших класів у 2018/2019 навчальному році.

Червень 2018

Учителі аглійської мови Татарчук О.В., Венгренович М.Л.

  1.  

Планування роботи шкільного методичного об’єднання учителів початкових класів, участь у міських методичних заходах (виїзні предметні студії, проблемні групи, тренінги, зустрічі з авторами підручників тощо)

Постійно

Заступник директора з НВР Антощук Т.В.,

керівник м/о Сафроній Л.М., учителі початкових класів

  1.  

Відвідування закладів освіти, які є пілотними з упровадження Державного стандарту початкової загальної освіти

Протягом 2018-2019 н.р.

Заступник директора з НВР Антощук Т.В., керівник м/о Сафроній Л.М.,

учителі початкових класів

  1.  

Розробка та опрацювання методичних рекомендацій для практичного психолога щодо створення сприятливого середовища та діагностування готовності дітей до школи

Упродовж

2018-2019 років

Психолог школи

Твардовська О.І.

  1.  

Напрацювання аналітичних та методичних матеріалів для психолого-педагогічного супроводу діяльності консультативних центрів для батьків майбутніх першокласників

Упродовж

2018-2019 років

Психолог школи

Твардовська О.І.

 

Пошук
Календар
«  Травень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2019
Зробити безкоштовний сайт з uCoz