П`ятниця, 16.11.2018, 14:56
Hello Гість | RSS


Чернівецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
№3

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Структура школи

Структура школи

 

         Школа будується на принципах єдності  і варіативності. Єдність школи передбачає спільність мети і завдань кожної з її ступенів, наступність і взаємозв’язок між ними.

 

Початкова школа – І ступень

Початкова школа є чотирирічною. Вона зберігає наступність із дошкільним  періодом дитинства, забезпечує подальше становлення особистості дитини, її розвиток. 

В школі розроблено разом з ДНЗ №3 та №22  спільні заняття, складений та затверджений план спільної роботи навчальних закладів. Вчителі початкових класів проводять заняття з майбутніми першокласниками, які тривають 3 місяці згідно відповідної програми та плану.

Для дітей з особливими потребами організована система колекційної допомоги без відриву від класного колективу. Для окремих дітей організовано навчання на дому. 

У початковій школі варіативна складова спрямовується в основному на індивідуальну роботу з учнями, проведенням групових консультацій, додаткових занять. 

Диференціація та індивідуалізація навчання і виховання учнів –  основоположний принцип роботи початкової школи.
                                                                                                  

В перший раз – у перший  клас 

Основна школа – ІІ ступень

         Основна школа (5 – 9 класи) є  п’ятирічною. Вона дає обов’язкову базову загальну  середню освіту, що є фундаментом
загальноосвітньої підготовки всіх школярів.
Вона забезпечує, згідно Державного стандарту, систематичність  знань з основних наук, необхідних для продовження освіти, гармонійний розвиток особистості відповідно  до її інтересів та потреб, а також вимоги суспільства та науково-технічного прогресу. 

В основній школі навчальні години спрямовані, головним чином, на  загальноосвітню підготовку.
   


        Урок математики
 

Старша  школа – ІІІ ступень 

         Старша школа (10 – 11 класи)  функціонує, переважно, як профільна. Варіативна складова забезпечує поглиблене вивчення окремих предметів та профілізацію навчання. Профільність навчання визначається з урахуванням освітніх потреб учнів, кадрових можливостей і матеріальної бази школи, перспектив здобуття подальшої освіти. Старша школа дає можливість її випускникам швидко адаптуватися у самостійному житті. 
                                                                    

 

 

Участь в  міжнародній конференції

 

 

 

Пошук
Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Copyright MyCorp © 2018
Зробити безкоштовний сайт з uCoz